niedziela, 4 marca 2012

Prolog ♥


Prolog.

*Harry*
Zmęczony usiadłem w fotelu. Kurka wodna ja mam 26 lat a zachowuje sie jak dziadek Stasiek...zamknąłem prawe oko, zamknąłem lewe i teraz juz tylko spa...
-Dzień Doberek!!!- Lou wszedł jak zawsze do mojego domu bez pukania bądź uprzedzenia.
Little girl juz leciała z marchewką w japie, znaleźć Darcy piszcząc na cały dom, że znalazła zdechłą żabe na parapecie.
Ruszyłem przywitać się z Lou który jak zwykle stał w korytarzu czekając aż go przytule. Tak dla Lou trzeba sie specjalnie ruszyć przywitać. potem juz było tylko gorzej. Do domu zaraz za nim weszły Alex i Charlie, gdzieś w kuchni mignął mi Horan,wyżerając jedzenie z lodówki. Gdy się odwróciłem zobaczyłem Liama i Zayna bawiących się zabawkami Toy Story Darcy... Boo Bear usiadł.
- Lou czemu ty mi zawsze zajmujesz mój fotel?!- zacząłem marudzić. Marchewkowy nie zwracając na mnie uwagi zaczął wołać dzieci, które i tak zaczynały już się zbierać się w pokoju czekając na dobranockę w wersji HardLou. Kiedy wreszcie wszyscy byli gotowi a mając na myśli gotowi - Niall z walizką żarcia, Zayn z lusterkiem i lakierem do włosów, Liam z naszym biednym żółwiem ferdynandem a ja załamując się nad kolejnym nie przespanym wieczorem Lou zaczął opowiadać:
- A więc drogie dzieci...- popaczył na mnie- i stare pryki... opowiem wam historię mojego życia. Za siedmioma górami...
-LOU! - zaczeli marudzić, bowiem BooBear zanim przeszedł do ciekawej części wymieniał wszystkie możliwe wstępy bajek jakie znał.
-ekhem no już, już a więc opowiem wam historię jak poznaliśmy obecne tu panie...


                                                                      

A oto prolog. Pierwszy rozdział dodamy pewnie od razu  jak napiszemy, bo Magdzia się będzie jarać że jest 1 więc nie będziecie czekać długo <3 - A&M


4 komentarze:

  1. Ej, kurde zapowiada się ciekawie ! Taki..początek fajny, inny zrobiłyście . ;D Czekam na następny rozdział i miłego pisania :) x

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada .. Czekam na 1 rozdział ;p. <3 .

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie zapowiada się ciekawe, oryginalny start :D :D czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałabym tu coś głupiego jak to ja ale nie pasuje tu chyba.
    Przeczytałam wasz prolog i powiem wam że zapowiada się ciekawie.
    Więc już odrazu na start życzę wam powodzenia<3

    OdpowiedzUsuń