poniedziałek, 5 marca 2012

Rozdział 1 ♥


 Rozdział 1.

*8 lat wcześniej*
* Zayn*
-Zayn skup się , to proste! - Rayan znowu na mnie krzyczał. Co ja poradzę że nie umiem tańczyć? Wystarczy że matka natura dała mi głos, więc po co mi taniec...? Zły na siebie i wszystkich wokoło kopnąłem kosz na śmieci i zacząłem tańczyć od nowa.

*po koncercie*
Zszedłem ze sceny jako ostatni, zatrzymując sie po drodze przy lustrze koło naszej garderoby. Nagle wrzaski za drzwiami ucichły i usłyszałem rozmowę.
-..musimy z nim  pogadać..
-o czym pogadać? - zapytał jak zawsze nieogarniający o co chodzi Nialler.
-facepalm.. - skomentował Harry
-wracając do tematu, to jemu kompletnie nie wychodzi.. HEJ ZAYN!- uśmiechnął się Lou, a ja wchodząc do pokoju, zabrałem Niallowi chrupki i siadłem na kanapie - no siema.
Nagle wszyscy stanęli naokoło mnie z minami trudnymi do określenia.
- musimy Ci coś powiedzieć... - zaczął Harry
- to nie będzie dla Ciebie łatwe - powiedział Liam
- ale kiedyś musisz to zrobić - skończył Lou.
- ale.. ALE NIE KAŻCIE MI ODEJŚĆ Z ZESPOŁU! - wrzasnąłem. Na co oni wszyscy zaczęli się napierdalać jak hieny na głodzie, a Lou wręczył mi bilet.
- co to kurwa jest?
Liam otrzepując ciuchy, zaczął mruczeć pod nosem coś czego kompletnie nie zrozumiałem. Nagle twarz Horana pojawiła się przede mną i przemówiła : ZAYN TY NIE UMIESZ TAŃCZYĆ!
- Ameryke odkryłeś...
- DLATEGO WYSYŁAMY CIĘ DO SZKOŁY TAŃCA - darł się dalej szczęśliwy jak nigdy Niall.
- EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE? NIE NIE NIE DLACIEGO ? - zapytałem z miną jakby mi zabrali wszystkie lustra z domu
- nie pierdol tylko idź się pakować
- pojade ale pod jednym warunkiem.. he he he - uśmiechnąłem się chytrze
- tak, tak kupimy Ci zapas lakieru do włosów - krzyknęli
- to teeeż, ale albo pojedziemy wszyscy albo nikt - powiedziałem, dumny że udało mi się coś takiego wymyślić
Zrobili miny typu 'are you fucking kidding me?' ale w końcu zgodzili się, że pojadą. No to zapowiadają się ciekawe wakacje.


No to jest wyczekiwany bardzo długo czyli aż jeden dzień, pierwszy rozdział :D
Do czytania polecamy włączyć The Hits Radio bo leciało podczas pisania, a ponieważ tam leci wszystko w kółko prawdopodobnośc ze traficie na te same piosenki co my jest duuuża <3
A TERAZ OGŁOSZENIA DWÓCH BARANÓW : MAMY POMYSŁA TYLKO MUSICIE NAM POMÓC ;D A więc paczymy ile jest komentarzy pod ostatnim postem i pod następnym dajemy dwukrotność tej liczby :D hope you like it ;) -A&M

6 komentarzy:

  1. Z A J E B I S T E . : D Dawać mi tu następny a nie szantażować jakąś dwukrotnością komentarzy ! . Zapraszam do poczytania mojego opowiadania .

    OdpowiedzUsuń
  2. Szykuje się fajny blog ! Zaczęłyście tak fajnie inaczej ! nine mogę doczekać się następnego r. ;D Miłego pisania . ;) x

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie, czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na ciąg dalszy;] zapowiada się ciekawie^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Początek jest super,
    Nie mogę się doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne opowiadanie, rozdział świetny. <3

    OdpowiedzUsuń